marți, 24 noiembrie 2015

Să-i zicem Maria...


Era vară. Trăgeam cu sete dintr-o țigară. Pe balcon. Era totul ud pe mine. Țigara era simplă.
Dealerul meu era în vacanță în Dubai. Și a anunțat asta direct de pe plajă cu un check in de toată jena. Muie!

Am dat de un număr de telefon în agendă. Scria - are iarbă. Am sunat. La capătul celălalt o voce de femeie, destul de surprinsă. Era vineri noaptea. Aveam pofte. Nu știu cum am reușit, dar gagica asta a zis că-mi dă de la ea. Cât să-mi satisfac nevoile.

Ne-am întâlnit în oraș. Avea niște pantalonași scurți pe ea, un maiou ce pica lălâu și niște sâni micuți strânși într-o bustieră. De când am văzut am știut că vreau să-i ling buzele. Să-i mângâi sfârcurile. Să o fac să urle. Genul ăla de femeie înaltă, lungă... care pare inocentă, dar care e slut, cu privire de căprioară surprinsă de faruri... Avea părul lung prin într-un coc de genul, nu-mi pasă cum arăt, dar mi-a luat 15 minute să-l prind...


Am ajuns la mine. Am stat pe balcon. Ne-am spart. Am băut vin. Alb. Cu gheață. Curgeau apele pe noi. Îi plăcea, dar se temea cumva de toată situația. Eram excitată până-n firele de păr. Mi se zgribulea stomacul la gândul că o să-i las urmă de salivă pe șira spinării. Mi se făcea pielea de găină la gândul că geme speriată de plăcere.



M-am apropiat de ea, m-aș așezat în poala ei. I-am dat părul de pe ochi. Verzi. Nu futusem nicio femeie cu ochii verzi. Noaptea asta devenise brusc și mai interesantă.

A înghițit în sec. Am înțeles că nici măcar nu se mai sărutase cu o femeie. M-am apropiat și i-am lins buzele. A încremenit. A întredeschis ușor gura, invindu-mă în ea,. Am tras un fum cu sete și i-am suflat pe buze.

M-a apucat de coapse și m-a tras spre ea. M-a mușcat ușor de buze. Ups, spărsesem cochilia. Destul de repede, destul de neplăcut. Mi-ar fi plăcut să ne mai jucăm, să fie mai speriată, să fie micul meu șoricel...

Prima oară a terminat pe balcon. A gemut de-au auzit-o toți vecinii până la patru străzi distanță. Când a terminat s-a speriat și a intrat rapid în cameră. S-a întins pe saltea, a băut o gură de vin și s-a uitat pe geam. Maria mea era frumoasă într-un fel neconvențional. Era piele și os, dar oasele alea aveau un farmec al lor. Avea sânii micuți, dar senzuali, jucăuși, genul ăla care nu se lasă niciodată.

I-am mușcat sfârcurile.
S-a simțit obligată. Sau poate recunoscătoare. M-a întins pe spate. Mi-a desfăcut picioarele.
Bâjbâia. Era o senzație plăcută.

A dormit la mine.
S-a trezit și a vrut sa facă o cafea. Să mai stăm ca fetele. I-am spus că așa ceva nu se face decât în filme. N-a înțeles.

Cu Maria m-am trezit peste câteva luni la ușă. Plânsă. Desfigurată de nesomn, alcool, droguri. Dracu știe ce a mai luat. M-am uitat lung la ea și am vrut să-i trântesc ușa în nas. Pentru o secundă chipul ăla desfigurat mi-a amintit de mine. M-am uitat lung în ochii ei verzi apoi am închis ușa încet.

A rămas câteva secunde în fața ei. De atunci nu am mai văzut-o.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu