vineri, 7 ianuarie 2011

Play hard to get

And fuck real hard!

Sunt cu o prietenă la fel de nefutută ca mine și tânjim după bărbați. Pare simplu, dar nu e chiar așa că suntem pretențioase. Până la un punct. Am decis de comun acord că trebuie să fie drăguț, acest termen atât de ipotetic oferă o scară largă de alegeri, dar nu se găsește ăla.

Poate se vede nevoia pe fețele noastre... mă gândesc. De fapt, lucrurile stau cam așa: ăia de ne plac nouă sunt ori gay ori într-o relație serioasă cu posibile șaibe pe degete, ăia care ne vor sunt nașpa și nu merită atenția. Deci e o alergare inutilă în jurul cozii.

Nu mi-a rămas decât să beau de una singură și să mă gândesc la viața mea. Pula mea, altceva nu funcționează. Dacă râd prea mult cică sunt beată, dacă plâng sunt isterică și dacă sunt normală înseamnă că e ceva anormal cu mine. Cine să mai înțeleagă oamenii?

În noaptea asta vreau doar să mă fut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu