vineri, 31 decembrie 2010

Grețuri matinale și nicio mahmureală

Număr vreo 20 de ore de când am deschis ochii. Creierul meu nu mai poate să aibă sinapse. Stomacul e revoltat de la oboseală. Nu, nu am tocat pt salatele de boef si nici nu m-am strofocat pentru minunata zi de anul nou, ci doar nu am putut să dorm. Creierul meu, al dreacu fie el, n-a vrut să se deconecteze și m-a ținut lucidă toată noaptea.

Mă așteaptă o zi lungă, futu-i! Adică mă bucur de ziua asta, dar starea mea fizică e de căcat. Sper să pot să dorm în tren. Voiam să-mi iau calculatoare și harduri și chestii să lucrez, dar mi-am băgat pula și iau trei cărți în mini vacanța asta. Nu știu de ce am impresia că o să dorm la doișpe când alții sparg șampanii și dau foc la bombițe.

Nu sufăr că nu mă ține în brațe niciun mascul de revelion. Dar în capul meu se dezvoltă planuri. Unul de cucerire, unul de lecție de iubire. Adică pe unul vreau să-l iau să facem trei copii (ipotetic vorbind) și pe celălalt vreau să-l pedepsesc pentru că m-a făcut să sufăr, să-l călesc pentru viață.

Pe restul i-am iertat. Adică ne jucăm, ne tatonăm, dar nu mai suferim pentru ei... că-s niște triști incapabili și nu merită osteneala. Îmi mai ocupă gândurile, dar cu timpul reușesc să mă deconectez. Contează impactul emoțional, nu șuvoaiele de gânduri.

Fac scenarii de pus în scenă în viață. Îmi trebe alături o minte lucidă care să mă oprescă din vreme în vreme. Ca să nu mă duc ca taurul. Să mă întrebe un simplu de ce, a... de fapt, îmi trebuie persoana căreia să-i zic fără nicio jenă gândurile mele. O am. Râdem mereu.

vine 2011ele ăsta. io zic că vreau să fac mult sex. în trei. în doi. cu o fecioară și cu un leu. adică vreau să mă distrez mult... și să iubesc, da! vreau să iubesc. scurt, intens și fără urme...

azi vreau să dorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu