marți, 11 ianuarie 2011

Amarul douămiiunsprezece

Am găsit o soluție care mă încântă de-a dreptul și care sună al dracului de bine în teorie. Am văzut cu toții sweet november și da, povestea aia e miștoacă. Adică viața tipei. Eh, cam asta vreau să fac, dar fără nicio intenție salvatoare a masculului în cauză, ci doar trăit timp de o lună.

Ah, apoi pot spune că sunt măritată (în loc de cancer) și pot fugi în lumea largă.

Pentru luna ianuarie am pe cineva cu care nu am o relație propriu-zisă. E elul despre care tot scriu ca o idioată. Pe data de 31 voi înceta să-l mai caut și să-i mai cânt în strună. Și așa pot încheia cu grație această labă de relație care e bazată pe prietenie pură și dorințe ascunse. Yeah! Acum important este ca această idee să mă hrănească și să mă indispună în ceea ce-l privește ca pot renunța în pula mea la el.

În februarie o să-l caut pe B. Scorpion dat dracu! Cu el e clară de la început. Sex și cam atât. E fascinant, bărbat de care nu mă pot îndrăgosti nici în ruptul capului, arogant, artist. Îmi pot petrece câteva nopți în compania lui și-a câtorva pahare de vin, nu? Și am impresia că dacă am răbdare pot învăța câte ceva despre viață.

În martie... hmmm, aș avea o idee, dar n-o mai împărtășesc.

Vreau să trăiesc câte o lună nebună. Fără rădăcini, telefoane, promisiuni, cuvinte de iubire și alte aberații efemere. Vreau să trăiesc așa pur și simplu! Și la vară vreau să plec trei luni pe-o plajă.

Azi vreau să beau vin alb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu