sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Heroine - cu dublu sens

Hai mue vouă! Că mi-e lehamite să vă tot menajez-bandajez rănile. De când pula mea aveți voi dreptul să trasați coordonate de comportament și să mă etichetați pe mine? De când pula mea am ajuns obiect la expoziție ca să vă pișați voi pe cine sunt eu? Și de când pula mea trebuie să mă ghidez după părerile voastre?

E așa greu să pricepeți că mă nu mă doare? Că sunt fix foarte bine cu deciziile mele? Că nu am absolut niciun regret și că mi se rupe pula de tot ce ați construit voi despre mine? Că nu aveți dreptate nici cât negru sub unghie? Și că, să zicem, că ați avea, asta nu mă schimbă cu nimic? Am conștiința liniștită. Și cu asta plec la drum?

De ce pula mea mă mai explic?

Azi vreau să mă îmbăt (already done) și să mi se rupă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu