marți, 1 martie 2011

M-am plesnit cu iarbă

Ce mărțișor trist. În pula mea cu florile și legăturile și pupaturile și toate căcaturile astea comerciale! În magazine full, pe stradă full. Ce căcat? Nu ai loc să-ți iei tampoane sau prezervatice că sigur apare un midget care-ți îndeasă ceva urât și cu paiete în traistă. Cică să-l pui în piept. Pune-o tu pe mă-ta, bă!

Mergând io așa pe stradă mă gândeam că mă simt singură și hormonii sunt la cross și chestii din astea de femeie rablagită, dar că ce mă seacă cel mai mult e că nu există omul ăla care să se gândească la mine, a cărui existență să depindă de a mea. Ăla să mă iubescă. Și poate și io să-l iubesc. Nu știu, mă mai gândesc, am devenit a dreacului de tot și nu-mi mai arde de promenade.

Deci pot să mă căsătoresc de convenție. Cu unul drăguț. Futabil. Să ne reproducem. Și să fie ok. Chair să ne respectăm, nu așa.

În noaptea asta vreau să fumez iarbă. Multă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu