marți, 1 februarie 2011

Wine, weed and some condoms

Se pare că februarie e o lună aglomerată. Și asta pentru că cei doi pe care-i plănuiam pentru următoarele două luni se suprapun cumva programului meu. O să reușesc să ies la suprafață și să manageriez situația cât să nu ies eu în pierdere... mai ales emoțională. O să mă joc frumos. Și ei o să se joace cu mine ca niște pisici perverse. Și mie o să-mi placă, la dracu!

Ăla de tot scriam că-l iubesc, de fapt nu cred că l-am iubit sau doar zic asta ca să mă simt mai bine, a dispărut din peisaj. Nu zic că nu mă mai gândesc la el, dar nu mă mai zvârcolesc ca un șarpe însetat de dorul lui. Și nici nu mai caut scuze ca se ni se intersecteze cărările și eu să mă prefac surprinsă, când de fapt am calculat fiecare pas. Pula mea, femeie cu imaginație prea multă.

Nu-s foarte vulgară azi pentru că m-am simțit slăbită și parcă pentru o secundă mi s-a făcut dor să am o relație serioasă. Apoi a trecut tot.

Azi vreau beau vin roșu, să fumez iarbă și să folosim prezervative cu aromă de căpșuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu