luni, 31 ianuarie 2011

Long time no fuck

Ultima dată ziceam că mă fut și deci e bine. E atât de greu să-ți găsești un fuck buddie capabil zilele astea.

Nu mă mai fut, tocmai de aia am revenit. De ce? Păi cică dacă ne futem înseamnă că avem o relație și omul se constipă când aude acest cuvânt. Prima dată m-am crizat că deh, io vreau, deși nu era grozav, dar măcar așa ca idee.

După care m-am calmat. Nu am ajuns atât de isterică doar pentru o pulă. Care nici măcar nu e grozavă. Căreia nici măcar nu-i ofer un blow. Deci what a fuck dude? Wanna just hang out? După care mi-am dat seama că nu are farmec fără sex și și-așa pe 31 (adică azi) urma să-l părăsesc fără să știe. Și uite-mă coae, vie și fericită. Nu-l urăsc, dar nici nu-l vreau în preajma mea, cu atât mai puțin să-i simt pula în mine. Ce grotesc, ce limbaj de curvă folosesc. Nu toate suntem?

Și nici măcar nu am făcut un schimb. Sunt mândră de mine!

Pula mea, să bem un pahar!
În noaptea asta vreau să reușesc să mă masturbez în cinci minute. I really can blow my mind with my fucking fingers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu