joi, 18 noiembrie 2010

Mue la barbati II

Nu funcționăm fir-ar ea a dreacu de viață și de relație să fie! Sunt o incompetentă emoțional și oarecum defectă. Nu eram așa, dar au avut grijă alții să nu mă lase întreagă. Dar nici eu nu m-am lăsat. Cu lăcomie am defectat la rândul meu.

Să mor dacă știu ce ar trebui să fac. Îmi vine să mă duc și să-i sparg ușa și să ne futem toată noaptea. Și toată ziua de mâine și tot weekendu până ne pocnesc venele. Îmi vine să-i zic că-l iubesc, nu știu sigur dacă-l, dar oricum asta-mi vine.

E de bine că din partea lui primesc un -îmi placi- iar eu mi-am pierdut dracu și mințile și inima după el. Pfff, m-a dat pe spate. Mă place. E mișto! Cu asta pot să mut fro doi munți din loc.

Asta se numește un fel de muie, dar mna, acum faptul e consumat și trebe să-l uit dracului și să-mi văd de viața mea. Mi-a lezat self esteemu că până acum toți au picat în dinți după prințesica de mine și au vrut să-și vândă sufletul să mă aibă.

Cea mai fericită proastă din lume.

Vreau să-i trag un mare șut în coae și să plec fără să mă uit o secundă înapoi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu