miercuri, 8 decembrie 2010

Să bem de fericire

Nu știu cum am ajuns în ipostaza asta de femeie futută și aproape părăsită, că cică io eram on the top, cum zic unii care vorbesc genul ăsta de limbă englezo-română. Sau gen. Da, deci mergeam ca proasta și mă uitam la becurile din oraș și aproape că-mi dădeau lacrimile. Cu celălalt ochi, fără lacrimi, mă uitam după tipi. Drăguți, drăguțe si ele. Și uie-așa am găsit următoarea victimă... de fapt, e în planul meu de mai multă vreme. O să mă concentrez pe asta.

Apoi mi s-a făcut silă de mine. Ce dracului mă uit la cuplurile astea care se giugiulesc sub becuri, doar nu vreau și eu o viață din asta? Că pula mea, am tot avut și nu mi-a plăcut, acum ce fac? O iau de la capăt? Nimic nu merge! Și mi-am amintit de-o fază dintr-un film (love actually, acolo la ușă cu declarația de amor) și m-am gândit s-o fac și eu că ce căcat, după aia mi-am amintit că viața mea e reală și n-o să-mi iasă.

M-a făcut din glezne un puști cordit. Și asta cred că mă enervează și de aia mă agit ca tuta-n acvariu, că oricum lu ăla i se fâlfâie că mă gudur eu ca un câine în călduri. Când o să-mi treacă obsesia o să-l fut în gură și-o să-i zic ce prost ai fost, bă prostule care ești un prost. Ha ha ha! Dar mai e până atunci, așa zic io.
În orice caz, schimb placa, altfel nu merge. Adică nu mă mai agit și mă gândesc că nu există. E și asta o metodă. Până-l dau pe brazdă, ca apoi să-i fut creierașii... femeia cu dosarul (aia care câștigă întotdeauna) le trece la catastf. N-o să rămână niciuna neplătită.

Sărbătorile astea mă deprimă.

Astăzi vreau doar să dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu